Bringing IT together με την ManageEngine

Η Channel IT μια εταιρία με ισχυρή παρουσία στην αγορά της πληροφορικής γιορτάζει φέτος τα 30 χρόνια από την ίδρυση της και αναδεικνύει μεταξύ άλλων, τη συνεργασία της με την ManageEngine που τις επιτρέπει να προσφέρει λύσεις οικονομικά προσιτές και πρακτικά λειτουργικές που χρησιμοποιούνται ήδη με μεγάλη επιτυχία από πολλούς οργανισμούς σε Ελλάδα και Κύπρο.

Η Channel IT από το 1989 φέρνει καινοτόμες λύσεις στην Ελληνική και Κυπριακή Αγορά.  Ξεκίνησε σαν οικογενειακή υπόθεση με συγκυρίες που άλλαξαν για πάντα την ζωή των αδελφών Αλέξιας και Χριστοφόρου Χριστοφή. Η συνεργασία που έχει αναπτύξει με την ManageEngine Λύσεις προσιτές οικονομικά και πρακτικά χρησιμοποιούνται από πολλούς οργανισμούς σε Ελλάδα και Κύπρο.

Παιδιά επαναπατρισθέντων από το Birmingham της Μεγάλης Βρετανίας, με σπουδές πληροφορικής και οικονομικά ρίχτηκαν αμέσως στην αγορά και με πολύ μεράκι ξεκίνησαν ένα από τα πρώτα εκπαιδευτικά κέντρα στην Λάρνακα της Κύπρου.
Παροτρυνθήκαν από τον πατέρα τους να ασχοληθούν με την ασφάλεια πληροφορικής όταν τυχαία έπεσε στα χέρια του ένα σχετικό ενημερωτικό.  The rest is history, όπως λένε!!  Μετά από μια πετυχημένη συνεργασία με την Dr. Solomon’s Software που ανέπτυξε το ομώνυμο antivirus συνέχισαν με την Trend Micro από το 1999.

Ανήσυχα πνεύματα και οι δύο πάντα έψαχναν για κάτι διαφορετικό.  Σήμερα η Channel IT τοποθετεί την παρουσία της στην αγορά ως Διανομέας Προστιθέμενης Αξίας εξυπηρετώντας ένα εξειδικευμένο κανάλι συνεργατών και τελικούς χρήστες. Δίνουν μεγάλη έμφαση στην τεχνική υποστήριξη και στην εκπαίδευση και πιστοποίηση των μηχανικών.
Έκτος από την Trend Micro συνεργάζεται επίσης με τις Cyxtera, ArcServe, Blancco, Vembu, Restorepoint, Overland Storage και Ekran.

Στο πλαίσιο της επετείου των 30 χρόνων από την ίδρυση της ChannelIT είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε τον κ. Χριστόφορο Χριστοφή, Managing Director και να συνομιλήσουμε μαζί του για την μέχρι τώρα πορεία της εταιρίας, τις λύσεις που προσφέρει γενικά και ειδικότερα για τη δυναμική συνεργασία που έχει αναπτύξει με την εταιρία  ManageEngine

ΙΤ Sec: κ. Χριστοφή, φέτος κλείνετε 30 χρόνια από την ίδρυση της Εταιρίας σας. Πως αισθάνεστε;

Χ.Χ: Σαν να είμαστε ακόμη στην αρχή! Η πληροφορική και ιδιαίτερα ο χώρος της Ασφάλειας Πληροφορικής αλλάξει καθημερινά.  Όταν ξεκινήσαμε, είχαμε μόνο μια ιδέα για τις διαστάσεις που θα μπορούσε να λάβει αυτός ο νέος τομέας.  Σαν Value Added Distributor, έχουμε πάντα τα μάτια μας ανοιχτά για να μπορούμε να ανταποκριθούμε άμεσα στις ανάγκες των συνεργατών και των πελατών μας.  Η ευελιξία και η ετοιμότητα πιστεύω είναι κάτι που μας χαρακτηρίζει και ένας από τους λόγους που γιορτάζουμε σήμερα τα 30στα μας γενέθλια.

ΙΤ Sec: Μιλήσετε μας λίγο για τους κατασκευαστές που εκπροσωπείτε

Χ.Χ: Για την Trend Micro έχουμε μιλήσει πολλές φορές. Μεγαλώσαμε μαζί με τους αφού πρόκειται για μια συνεργασία 20 ετών. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που συνεχίζουν να συμβαδίζουν οι φιλοσοφίες μας.  Η σφαιρικότητα των λύσεων της, καλύπτει τις πολλαπλές ανάγκες των πελατών μας, μικρών και μεγάλων. Για να αντιμετωπισθούν απειλές διαφόρων ειδών, επιστρατεύονται πολλά προϊόντα τα οποία δημιουργούν αυξημένες ανάγκες στα τμήματα πληροφορικής.  Η φιλοσοφία της Trend Micro Connected Threat Defense αντιμετωπίζει συνολικά το θέμα Ασφάλεια.
Έχουμε μεγάλη πείρα σε κλασσικά τους προϊόντα όπως το OfficeScan/ApexOne που απευθύνονται στα Endpoint και InterScan Messaging Security Suite για την ηλεκτρονική αλληλογραφία.   Έχουμε όμως και εξειδίκευση στις λύσεις που απευθύνονται στα Data Center (Deep Security) και Deep Discovery – για την αντιμετώπιση στοχευμένων απειλών.
Τα τελευταία χρόνια ξεκίνησε μια πολύ πετυχημένη συνεργασία με την ινδική εταιρία ανάπτυξης λογισμικού ManageEngine.  Είτε πρόκειται για δίκτυα, server, desktop, κινητές συσκευές, helpdesk, ασφάλειας κλπ., η ManageEngine έχει την λύση με περισσότερα από 90 προϊόντα και πολλές εφαρμογές που διατίθενται δωρεάν.
Η ManageEngine θέλησε να απλοποιήσει την διαχείριση υποδομών πληροφορικής χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα προϊόντα της στερούνται λειτουργικότητας.  Τουναντίον, διαθέτουν όλα όσα χρειάζεται ένα μοντέρνο τμήμα IT, εύκολα στην εγκατάσταση, παραμετροποίηση και χρήση που ξαλαφρώνουν τους διαχειριστές.  Στην ManageEngine, οι πελάτες καθορίζουν το αύριο αφού οι μηχανικοί είναι κοντά στους χρήστες και αντιλαμβάνονται τις ανάγκες τους. Με 4000 άτομα προσωπικό σε όλη την υφήλιο το κέντρο τεχνικής υποστήριξης της ManageEngine, είναι πάντα στο πλευρό των διαχειριστών.

ΙΤ SecΠοιες λύσεις θεωρείτε ως προϊόντα ναυαρχίδες της ManageEngine που έχουν αποφέρει πελάτες showcase

Χ.Χ: Ένα πολύ σημαντικό προϊόν είναι το Log360 η λύση SIEM της ManageEngine.  Πελάτες μας αναφέρουν, ότι το προϊόν τους έχει βοηθήσει να εξοικονομήσουν χρόνο στην συλλογή και ερμηνεία πληροφοριών, αφού και τους έχει βοηθήσει να μειώσουν τον καθημερινό φόρτο εργασίας τους αφού έχουν άμεση εικόνα. Βρίσκουν ιδιαίτερα εντυπωσιακή την άμεση και ξεκάθαρη ενημέρωση που τους παρέχει το Log360, χωρίς να χρειάζονται να έχουν οι ίδιοι το συνεχές άγχος.

Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης logs και δικτυακής ασφάλειας.  Διαθέτει ενότητες για την εφαρμογή διαδικασιών συμμόρφωσης σε επίπεδο Active Directory (ADAudit Plus), την ανάλυση αποτελεσμάτων που συλλέγονται από διάφορα συστήματα ασφάλειας (EventLog Analyzer), αναφορές για συστήματα Office 365 (O365 Manager Plus), Exchange Reporter Plus για διακομιστές Microsoft Exchange, και Cloud Security Plus για την διαχείριση της ασφάλειας σε Azure Active Directory και την υπόλοιπη υποδομή σας που βρίσκεται στο cloud.  Με αυτόν τον ευέλικτο συνδυασμό δυνατοτήτων οι διαχειριστές έχουν τον απόλυτο έλεγχο του δικτύου τους από μια και μόνη κονσόλα διαχείρισης.

Μερικές από τις δυναμικές λειτουργίες της λύσης είναι:

  • Παρακολουθεί και Ενημερώνει για σημαντικές αλλαγές Active Directory σε πραγματικό χρόνο
  • Αυτόματη συλλογή, ανάλυση, ενημέρωση μέσω report και αρχειοθέτηση των logs από μηχανές Windows και Linux/Unix, IIS και Apache web servers, βάσεις SQL και Oracle και περιμετρικές συσκευές.
  • Ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο για κρίσιμα περιστατικά σε Azure Active Directory, Exchange Online, και Microsoft Exchange Servers.
  • Προσφέρει μια σφαιρική εικόνα δραστηριοτήτων σε υποδομές AWS και Azure.
  • Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο από STIX/TAXII για προστασία από κακόβουλα IPs και URL

Οι Λύσεις της ManageEngine στην πράξη ! 

Case Study 1 – Log360

Ο ΠΕΛΑΤΗΣHCL Technologies Ltd – Μεγάλη εταιρία ανάπτυξης λογισμικού
Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Υπάρχει συνεχόμενη ανάγκη εισαγωγής νέων Η/Υ στην εταιρία που δημιουργούν μεγάλα κόστη.

Για να αντιμετωπισθεί αυτό το πρόβλημα, επιστρατεύθηκαν Thin Cients.  Τα μηχανήματα αυτά έχουν περιορισμένη μνήμη με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αποθηκεύσουν τα log που παράγουν.

Η ΛΥΣΗΤο Log360, δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσει χώρο στην συσκευή από την οποία συλλέγει logs. Τα μεταφέρει σε ένα κεντρικό σημείο που ορίζουμε εμείς όπου where they’re  αναλύονται και ταξινομούνται για να δημιουργηθούν τα κατάλληλα. Αυτό ήταν αρκετό για να λύσει το πρόβλημα του πελάτη.  Επίσης ο πελάτης ανέφερε ότι οι δυνατότητες audits τον βοήθησαν πολύ, αφού αυτοματοποιεί διαδικασίες που θα ήταν χρονοβόρες για αυτόν και την ομάδα του.

Case Study 2 – Desktop Central

Το Desktop Central, έχει εξελιχθεί σε μια πολύ σημαντική web‐based λύση για την ολοκληρωμένη διαχείριση endpoints (UEM) από ένα κεντρικό σημείο. Πρόκειται για μια λύση αρχιτεκτονικά ουδέτερη που εξυπηρετεί δίκτυα βασισμένα σε Active Directory, Workgroup, ή άλλα directory services. Desktop, Laptop, Servers και κινητές συσκευές γίνονται εξίσου προσιτά. Αυτοματοποιώντας ότι έχει να κάνει με την ύπαρξη του κάθε μηχανήματος – desktop management life cycle από απλές ρυθμίσεις μέχρι περίπλοκες εγκαταστάσεις λογισμικού, κυριολεκτικά απελευθερώνει τους διαχειριστές.


Η νέα έκδοση του προϊόντος διαθέτει χαρακτηριστικά όπως το Virtual Assistant με το οποίο μπορούν οι διαχειριστές να χρησιμοποιήσουν φωνητικές εντολές μέσω εφαρμογής κινητού να διεκπεραιώσουν εργασίες όπως Patch Management, εγκατάσταση λογισμικού, έλεγχο συμμόρφωσης και Remote Control για να συνδέσουν ή να ενεργοποιήσουν μηχανήματα.
Το concept του Geo-Fencing βοηθά ομάδες να αυτοματοποιήσουν πολιτικές ασφάλειας βάσει γεωγραφικών συντεταμένων.  Σε περίπτωση που βρεθεί μια συσκευή εκτός ορίων κλειδώνει ή διαγράφει τα δεδομένα που βρίσκονται σε αυτή. Επίσης η εγκατάσταση λειτουργικών συστημάτων γίνεται πανεύκολα.
Τον Μάιο του 2018 το Desktop Central επιλέγηκε ως Customers’ Choice for Client Management Tools  από το  Gartner Peer Insights, με 67 θετικές δημοσιεύσεις και μέσο όρο 4.4 από 5.0.  Στην Ελλάδα και στην Κύπρο την λύση την έχουν υιοθετήσει με μεγάλη επιτυχία οργανισμοί από όλους τους νευραλγικούς τομείς όπως κατασκευαστικές εταιρίες, εταιρίες παραγωγής ενέργειας, ναυτιλιακές και τηλεπικοινωνίες.

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ

PacknStack – Εταιρία Logistics – Νότιος Αφρική

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗΗ PacknStack’s στην Pretoria διεξήγαγε εκπαίδευση για 500 άτομα προσωπικό. Το ήδη επιβαρυμένο τμήμα IT βομβαρδίστηκε από μεγάλων αριθμό κλήσεων με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανταπεξέλθει.  Το ίδιο διάστημα έπρεπε να διανείμουν την καινούργια ενδοϋπηρεσιακή τους εφαρμογή σε 1,000+ συσκευές.
Η ΛΥΣΗΑφού έφτιαξαν το δικό του APK, επιστράτεψαν το Desktop Central UEM αφού είχαν ανάγκη από ένα δυνατό εργαλείο για να λύσουν θέματα διανομής και εγκατάστασης σε πολλαπλές συσκευές με διαχείριση Group και profile. Για επιπρόσθετη προστασία εκμεταλλεύτηκαν τις δυνατότητες απoκλεισμού και blacklist εφαρμογών και Geotracking/Geofencing.