Η ManageEngine ανακοινώνει την διάθεση της cloud έκδοσης του Desktop Central

saas-cloud-desktop-central

Το Desktop Central, η ολιστική λύση ενοποιημένης διαχείρισης τελικών σημείων (UEM) της ManageEngine, είναι πλέον διαθέσιμη στο cloud.

Με την έκδοση cloud του Desktop Central, μπορείτε να διαχειριστείτε και να ασφαλίσετε όλα τα τελικά σημεία του δικτύου σας με μια απλοποιημένη διαδικασία, καθώς δεν χρειάζεστε υποδομή προηγμένης τεχνολογίας για να υποστηρίξετε τον τεράστιο αριθμό τελικών σημείων.

Το μοντέλο Software as a Service (SaaS) διασφαλίζει ότι οι επιτραπέζιοι και φορητοί υπολογιστές, τα smartphone και τα tablet σας ελέγχονται και προστατεύονται αποτελεσματικά από μία μόνο κονσόλα.

Χαρακτηριστικά του Desktop Central:

  • Διαχείριση ενημερώσεων κώδικα
  • Ανάπτυξη λογισμικού
  • Διαχείριση περιουσιακών στοιχείων
  • Απομακρυσμένος έλεγχος
  • Διαχείριση ρυθμίσεων
  • Διαχείριση κινητών συσκευών
  • Διαχείριση συσκευών USB
  • Αναφορές και αναλύσεις
  • Διαχείριση ισχύος
  • Διαχείριση χρηστών
  • Ανάπτυξη Service Pack
  • Σύγχρονη διαχείριση

Εκδόσεις Cloud Desktop Central:

Διατίθενται τρεις εκδόσεις του Desktop Central Cloud: Free, Professional και Enterprise. Μπορείτε να δείτε τον συγκριτικό πίνακα των δυνατοτήτων και χαρακτηριστικών των εκδόσεων, πατώντας στο παρακάτω κουμπί. Μπορείτε επίσης να δείτε τις δυνατότητες που προσφέρονται στις on-premise και τις cloud εκδόσεις του Desktop Central καθώς και τις διαφοροποιήσεις των λειτουργιών ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα.

Αξιοποιήστε την δωρεάν έκδοση για 30 ημέρες και ανακαλύψτε τις ολοκληρωμένες SaaS δυνατότητες διαχείρισης των τελικών σημείων του δικτύου σας από το cloud.