Η δια ζώσης επικοινωνία με συναδέλφους και συνεργάτες, αποτελεί την κατά τεκμήριο πιο διαδεδομένη μορφή συνεργασίας στις μέρες μας. Συναντήσεις εντός ή εκτός γραφείου, εταιρικές εκδηλώσεις, συνέδρια, εκθέσεις, βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη κάθε σύγχρονου επαγγελματία. Η διαπροσωπική επαφή είναι αναγκαία και απαραίτητη.
Παρόλα αυτά, το σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον υφίσταται ραγδαίες μεταβολές, όπως αυτές που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα με την παγκόσμια έξαρση του νέου κορωνοϊού. Με δεδομένο ότι και η τεχνολογία το επιτρέπει και τα εργαλεία υπάρχουν, η ευελιξία και υιοθέτηση σύγχρονων μεθόδων τηλεργασίας που θα διασφαλίζουν την αδιάλειπτη και απρόσκοπτη επιχειρησιακή συνέχεια, θα έπρεπε εν έτει 2020 να αποτελεί commodity κι όχι κάτι καινοτόμο και ανατρεπτικό.
Εν μέσω μιας τόσο σημαντικής κρίσης με πολλαπλές επιπτώσεις για όλον τον πλανήτη, οι επιχειρήσεις κάθε κλάδου που καλούνται να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις των καιρών, αναζητούν άμεσα λύσεις στο υπολογιστικό σύννεφο, προκειμένου να διατηρήσουν τη συνεκτικότητα αλλά και την παραγωγικότητα των ομάδων εργασίας, στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο.
Προφανώς δεν ανακαλύπτουν εκ νέου τον τροχό, ωστόσο η ανεύρεση των κατάλληλων εφαρμογών που θα συμβάλλουν σε όλα τα παραπάνω, μόνο εύκολη δεν είναι. Κι αυτό όχι γιατί δεν υπάρχουν πολλές και αξιόλογες σουίτες λογισμικού που μπορούν να παρέχουν πλήρη υποστήριξη και να καλύψουν κάθε ανάγκη. Τουναντίον. Όμως, αφενός οι αποφάσεις για την επιλογή της κατάλληλης λύσης πρέπει να ληφθούν άμεσα και κάτω από ιδιαίτερη πίεση, αφετέρου το κριτήριο επιλογής δεν είναι για όλους τους επαγγελματίες ενιαίο. Κόστος, προσαρμογή, ευκολία στη χρήση, φιλικό U/I, εύρος χρηστών κ.α., είναι ορισμένες μόνο από τις παραμέτρους που εξετάζει κανείς αναζητώντας τη βέλτιστη δυνατή λύση.
Η δημιουργία του Zoho Remotely, αποτέλεσε έμπνευση των ανθρώπων της κατασκευάστριας εταιρείας, στο πλαίσιο των μέτρων που η ίδια έλαβε για την διευκόλυνση των εργαζομένων της και την παροχή δυνατότητα απομακρυσμένης εργασίας, για όσο καιρό διαρκέσει το lockdown. Αποτελείται από έντεκα επιμέρους χρηστικές εφαρμογές, διαθέσιμες τόσο σε web όσο και σε mobile εκδοχή, που λειτουργούν και σε stand alone μορφή, ή εμπεριέχονταν σε μεγαλύτερες σουίτες. Έπειτα από ενδελεχή έλεγχο και πιστοποίηση της λειτουργικότητας του, το Zoho Remotely έγινε spin off και πλέον διατίθεται δωρεάν ως και την 1η Σεπτεμβρίου, σε κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να υιοθετήσει μια πλήρη σουίτα εφαρμογών για να αποκτήσει τον έλεγχο της καθημερινής επικοινωνίας, συνεργασίας και παραγωγικότητας και να καλύψει τις δικές της ανάγκες για τηλεδιάσκεψη, εκπαίδευση, δημιουργία, αποθήκευση και διακίνηση αρχείων κ.α.
Συγκεκριμένα, η σουίτα Zoho Remotely περιλαμβάνει τις εξής εφαρμογές:
- Zoho ShowTime
- Zoho Writer
- Zoho Sheet
- Zoho Cliq
- Zoho Show
- Zoho Meeting
- Zoho Sprints
- Zoho Lens* και Zoho Assist
- Zoho WorkDrive
- Zoho Projects
*Επισημαίνεται ότι το Zoho Lens διατίθεται μόνο σε υφιστάμενους χρήστες του Desktop Central της ManageEngine, της θυγατρικής εταιρείας της Zoho που εξειδικεύεται σε λύσεις IT και το οποίο αποτελεί μια ενοποιημένη λύση κεντροποιημένης διαχείρισης των endpoints που βοηθά στη διαχείριση servers, φορητών κι επιτραπέζιων υπολογιστών, smartphones και tablets.
Η προσφορά ισχύει μέχρι την 1 Σεπτεμβρίου 2020.