Το Desktop Central, η ολιστική λύση ενοποιημένης διαχείρισης τελικών σημείων (UEM) της ManageEngine, είναι πλέον διαθέσιμη στο cloud.
Με την έκδοση cloud του Desktop Central, μπορείτε να διαχειριστείτε και να ασφαλίσετε όλα τα τελικά σημεία του δικτύου σας με μια απλοποιημένη διαδικασία, καθώς δεν χρειάζεστε υποδομή προηγμένης τεχνολογίας για να υποστηρίξετε τον τεράστιο αριθμό τελικών σημείων.
Το μοντέλο Software as a Service (SaaS), διασφαλίζει ότι οι επιτραπέζιοι και φορητοί υπολογιστές, τα smartphone και τα tablet σας ελέγχονται και προστατεύονται αποτελεσματικά από μία μόνο κονσόλα.
Χαρακτηριστικά του Desktop Central
- Διαχείριση ενημερώσεων κώδικα
- Ανάπτυξη λογισμικού
- Διαχείριση περιουσιακών στοιχείων
- Απομακρυσμένος έλεγχος
- Διαχείριση ρυθμίσεων
- Διαχείριση κινητών συσκευών
- Διαχείριση συσκευών USB
- Αναφορές και αναλύσεις
- Διαχείριση ισχύος
- Διαχείριση χρηστών
- Ανάπτυξη Service Pack
- Σύγχρονη διαχείριση
Εκδόσεις Cloud Desktop Central:
Διατίθενται τρεις εκδόσεις του Desktop Central Cloud: Free, Professional και Enterprise. Για να δείτε τον συγκριτικό πίνακα των δυνατοτήτων και χαρακτηριστικών των εκδόσεων, αλλά και για να αξιολογήσετε τις δυνατότητες που προσφέρονται και τις διαφορές λειτουργιών μεταξύ των on-premise και cloud εκδόσεων Desktop Central, ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα, πατήστε το παρακάτω κουμπί.
Αξιοποιήστε την δωρεάν έκδοση για 30 ημέρες και ανακαλύψτε τις ολοκληρωμένες SaaS δυνατότητες διαχείρισης των τελικών σημείων του δικτύου σας από το cloud.